28 July 2009

Diary 28.08.09

http://orkutluv.com/  graphic comments-Queet Emo Emo Pictures Glitter Comments & Graphics


tdy aku skulah..aku bngun jam 5.30am awal dikit dri biasanya..aku mandi then wore my uniform..dh tu ke dapur breakfast kajap then keblik kan pkai tudung..pas2 aku decide apa yg ptut ku bwa and inda..then 6.30 aku ready dh tnggu my dad g..dh ready semua..adik ku kan bli tart so pksa singgah g dikadai..bru th jalan..otw tu tyme arah trafik light aku tleat adi cg isyrah..then aku tnampak ajek di shell with dady nya..ako pun sampai kskolah..mcm biasa temp ku okay..then sampai kelas aku kemas buku kan kebio lab g..jauh x ah..blablabla...nda sdr2 kul 12.30..


ptang kami ada xtra Add Maths..kul 1-2pm..nguap nganya ku kalat mata bh..x cg gtau ada spot check tdi pt kelas atas sama 4A..kelas kami nda kana..aha

No comments:

Post a Comment