23 August 2009

Oh crap gue kinda trkna dmam ja.!

untuk beh FAREEL tersayang..jantah cemburu bh..ne by buat nama beh dh ah..hehe...huh~kamu aku mcam kan dmam wa..batuk2 saja dari tadi entah apakah masalahnya..aku tidak mahu dmam wa..huhu..
Kamu2 ne aku nak ceta sal beh fareel saya ne..

1-
We've been together about 3 months msuk 4 months! Chewah hope jua btahan forever! Amin!
2-
Dia seorang yang caring,kadang2 pemarah :s itu yg buat saya jadi takut..if my beh marah marah bnar until aku pnah cry!
3-
Spanjang we both being together,kami never seen each other! Siankan?p we're plan on that..
4-
Boyfriend a.k.a laki saya ane seorang yang suka support aku..never meet this kind of guy before!
5-
Lupa..kami 1st kn0w each other from asiafreechat..my nick was "bbybubblegum95" and ea "waterboy" i still remember that!
6-
If kamu kenal ea kamu might be besemangat bh..mcm aku! Exam aku semangat pasal dia ugut aku! Haha he said "if by can't reach 70% above jn sama beh" sayang bh saya pat Fareel toh!eath tkt..i didn't want to lose him ma..~
Ane ja eh karang tpkat kmu pt beh ku! Marah saya toh.!
P/s: beh FAREEL,SAYA CINTA KAMU SELAMANYA

No comments:

Post a Comment