18 August 2009

Sorry 4 the lambat updating..

hai...kamu semua..sorry aku btah nda update uh..okay anie apa ku buat sbtah ane..
§ Saturday | aku exam biology and bahasa Melayu..biology for me? | 1. NOT to difficult,sadang2 jua lah..ganya ada ku nda smpat jwap nda cukup masa bui...2. Ada ku jwb ikt ayat ku sendiri aha hope lurus lah nda yg salah..then Bahasa Melayu? | memodern krangan totally hard..pyh bh ayat nya uh..ringkasan nya cool pasal banjir rindu ku pulang kn main air..ahaha

§ Monday | ako sakit pa0t..nda nyaman rasa pa0t ku..mmy ckp muka ku pucat..nda g ku bemaya bh..kami exam geography and English..geo?| not bad buleh ku jwb bebaloi lah dgn usahaku membaca 3 hari 2 malam..haha..bnr2 bh membaca..then English? Comprehension nya totally difficult..words nya bnyak ku nda tau..p ada ku dapat jawap summary? Okay jua lah..gpun tyme tu aku nda brapa shat wa so,ayung rasa mataku..p alhamdulillh dpt ku jwb..

§ Tuesday..tadi | exam CHEMISTRY AND MATHEMATICS.. Chemistry totally na pulang totally sadang2 pyh p nsib ku dpt jwb nda tau lurus or nda saja..toingx..then Mathematics buleh jua lah n0t bad dapat djawb atu pun lpas teacher Shimah yg ajar..last year aku na brapa ne Maths ah..ngok ngek dkit..haha..p nw dpt dh pass =p..

Bh ane ja lu ah baby nak sleep2 nantok dh kan rehatkan my mind lu

No comments:

Post a Comment