26 September 2009

today story

kamu semua terutama sekali to my beloved beh>want to lnow story for today??*makan gula-gula dulu...

hahaha nada wah i wokeup at 10.00am kali if nda salahku..then as usual message my beh inda tau e beh atu bangun udah or alum..not very sure lah bout that..then mandi..my mum sudah bising pasal ea suruh aku bangun kul 8..nyaman wa tidur ah eatah inda tebangun awal..malam dimalam lagi aku kelaie sama pelakian ku Asreel@Fareel ah..

kedapur...
there's my mum sedang motong ayam..maklum catering kali ah untuk durang cuzenku durang suruh my mum masak nasi ayam..so aku macam biasa kana suruh parah limau kasturi, bawang putih and halia untuk ladanya..tired yo..

kami siap around 3 pm naleh waaaa....the my mum gtau yang abang punya bini beranak sudah..baby girl..alhamdulillah betambah lagi seorang cucu nini..then ada abg juan aga makanan..aku kan ikut awalnya kali nya mum karang ea minta degani kehospital pasal pinggangnya sakit..bagi ingau hati saja bah mama atu..

and now..aku tengah begila sama adikku and tunggu my beh reply my msg or ea mc aku..kan tidur pulangku nie,,karang g aybe beraya...ok tata kamu







































No comments:

Post a Comment