31 August 2009

I miss him...

i miss my FAREEL wah bnarnya..ganya aku na mau kcau ea lu aku na mau ea stress bout msalah kami..huhu..cinta harus berkorban!
Anyway what happen at school today??
Tadi aku kana suruh ke staff B jumpa teacher Roslinawati..aku pkir pasal apa rupanya bergambar untk school magazine suspen bnar eh takut dah saya tu...then after break kami da kinda test Quran x tu not sure bout that..then apa g ada ah? Ohs lupa tyme bm aku,mmyn n eqaa menyeluru sum1 aha..bodoh kami uh..al-kisah nda kaja lah tu..then blik ill wait for my mum lah to ambl saya balik..then we went to Teguh Raya guess saya jumpa sapa? I saw, awing and liyana..my mum bli novel and brang untk sungkai..saya tau ikut ja..

Afternoon-
Aku tkajut my dad tu blik awal then usual bh..upanya ea kan bwa kami kebandar g..so, kami prepare..aku simple ja pkai bju yg strips and jeans..

On the way-
Aku bca buku *the vampires diaries* kinda interesting story..aku lyke ceta yg ada related with vampire..then mataku makin layu dh so,i decided to sleep lah sekajap..konon for 15 mins ja upanya lbh..sampai kdai bru th saya bngun..ish3..naleh hantap saya bh..

Soon Lee Megamart-
Beli baju untuk adik saya yg bungsu uh..my dad bli bju kaja jua..then dh siap we went to

Stadium Hassanal Bolkiah Berakas-
Kami beli juadah berbuka puasa dsna mcam2 bh we bought..such as
1. Cendol madewa
2. Ayam golek
3. Kuih muih
4. Nasi campur
5. Tebu
Maklum lah kan liur puasa ane ada2 saja kan dmakan bh..spent time sna about 30mins ramai org yaw!and guess g sapa saya jumpa? My cousin! Aha meriuh bh trus!then kami pun balik..cus krg saya tusyen lagi
Bah krang g saya update..

* I MISS FAREEL TRULY DAMN MUCHIE*

No comments:

Post a Comment