30 August 2009

Hmpph...cry again and again..

I dont know..that's the word came out first in my heart..again i'll cry because of him..i'll try my best to understand him..f nda kenapa i let my crdt run out just to call him..why?? Entah eh i dont undrstand my life now! Its like nada orang kan pham rasaku ane cna..durang tau..marah aku,tuduh aku..eatah saja tu..aku nie ngalih dh kan bekelaie! I let myself quite bcus aku nda mau kelaie! That's it! Bukan aku kan buat urg marah ganya aku nda mau kelaie! Atu saja! P nada jua urang pham aku! Ntah eh sapakah yg pham aku? Macam nda kana sayang ada jua diri ane..sampai kana tuduh..nda kana caya ada jua rasanya..ntah lah..ane kali lumrah kehidupan ku..aku taulah aku ne buduh! Teluan buduh! Palui nya ampir kan gila! Aku sedar sapa diri ku! Aku bukan mcam bni2 lain lawa atu nda..baik apath lagi! Huh! Bek pulang ku mati daripada ku hdup! Nda jua kana sayang! Buduh! Banci dah ku diri ku ane! Aku nda kenal sapa aku! Ntah jelama jenis apakah aku ane! Dah tah eh! Malas ku update g!

No comments:

Post a Comment