29 August 2009

Hmm,.i've being blame by him..

Yesterday..28.08.09 my beh operate..on the same day aku busy jua ada makan2 dirumah..actually before pukul 8 before ea operate..p aku ada kaja kana suruh buat..itu ini lah..its just like a maid..huh~then i've just gt time when ea operate dah..should be im the one yg salah?? Then, dah my cousin semua balik aku msuk blik at that time my adik lum tdo..dah ea tdo..i'll cry till i fell asleep..then kemarin aku mc and msg nda respon..then tadi pagi, ada ea msg..ea macam marah arah ku..bt then nw ea na reply my msg,huh~ i dont kn0w what to do..i just wanna cry again..my tears easily fall nw..my heart full with sadness..no one ever understand what in my heart..aku smpan dlm hati ja semua..mlas ku kn luah kan BUT now i did..it's because aku dah na tahan smpan dlm hati dh..berat dah rasanya..no one didn't understand me n my feeling..and now drop by drop of my tears goes down to the earth..with a big hope that he kn0w my feeling..

No comments:

Post a Comment