27 August 2009

Oh My God! Kekanyangan

Hey guys,tadi kami makan pt my cousin punya mama punya restaurant..ea blanja..then, dh sungkai, i ate only mee na selera kan mkn nasi bh..tapi yg penting aku banyak minum! Amazing! Haha..then my cuzen bgi me buku wa..
1> the vampire diaries
2> aku mahu saiz *s* mcm sngaja ja..
Then kami kekadai kajap bli brg untk esuk ah..punyalah ramai urg shopping di giant tadi pnjang queue rasakan btamu gg ja nda bh..

Then, when i reached home*abis dh angkat brg* ada msg frm my beh fareel..3 mc frm my beh jua..then aku buka inbox nya..ea said ea time anie dhosptal! *aku tkajut tyme baca* and ea tadi tyme kana bngunkan na mau bngun uh..

Pastu ea ada tpun aku..x i asked him how come buleh jadi miatu?? Then ea gtau ea stress ea minum ubt selesma one bottle..panadol 2 box which contain 30 biji *p/s ; beh next time dont do that again* f stres pun ceta lah pt by..at least ilang dkit stres tu wah..ane bgi ingau saja bh eh..ingat by na ingau ka?

Bh saya kan tidur mengantok dh ecuk g awal bngun uh mama suruh..k tata kamu!

P/s i love FAREEL

No comments:

Post a Comment